Header Ads

কেরালা স্টোরি বিতর্কিত ছবি, যেখানে আল্লা সব শক্তি র নিয়ামক

কেৰেলাৰ কাহিনীঃ "আল্লাহে সকলো ঠিক কৰি দিব"।

এইবোৰ ভাৰতৰ দুৰ্ভাগ্যৰ কাহিনী। অন্তহীন দুৰ্ভাগ্যৰ কান্দোন কাণ্ড। কোনো মিছনেৰী বা ধৰ্মৰ কথা নহয়। কেৰালাৰ পটভূমিৰ পৰা চিনেমা পৰ্দাত উপস্থাপন কৰা ভাৰতক শূন্যৰ পৰা ধ্বংস কৰাৰ প্ৰচেষ্টাৰ এক সহজ আভাস। মই "The Kerala Story" ৰ কথা কৈছো।এখন ছবি যিখন ছবি আজিকালি সকলো ঠাইতে আটাইতকৈ বেছি চৰ্চিত হাউচ ফুল হাউচ।হব লাগে।

মুক্তিৰ চতুৰ্থ দিনা দেখা গৈছিল  ইয়াত কোনো বিশেষ ধৰ্মক কোনো কোণৰ পৰা অপমান কৰা নহয়। ধৰ্মান্তৰকৰণ ভাৰতৰ বাবে নতুন বিষয় নহয়। প্ৰতাৰণা আৰু জোৰ-জবৰদস্তিৰ জৰিয়তে এনে হৈ আহিছে। সংযুক্ত ভাৰতৰ তিনিটা টুকুৰাত জনগাঁথনিৰ সম্প্ৰসাৰণ হৈছে শতিকাজুৰি একেটা সম্প্ৰসাৰণৰ ফল। কেৰালাত চলি থকা ধৰ্মান্তৰকৰণৰ আটাইতকৈ অশুভ দিশটো বিশ্বৰ সন্মুখলৈ লৈ আহিছে ছবিখনে।

পাৰ্চী, শিখ, খ্ৰীষ্টান বা হিন্দু ছোৱালীৰ লগত এজন মুছলমানৰ প্ৰেম বা বিবাহ কোনো নতুন বিষয় নহয়। যোৱা ত্ৰিশ বছৰৰ পৰিঘটনা আৰু প্ৰতিখন চহৰৰ ইয়াৰ চৰিত্ৰবোৰ মনত পেলাওক। সমাজে তেওঁলোকৰ কাহিনীৰ আপডেট লোৱাটো প্ৰয়োজনীয়, কি অৱস্থাত, ক’ত, কেনেধৰণৰ জীৱন যাপন কৰি আছে। সম্ভৱ যে তেওঁলোক অতি সুখী পৰিয়ালত ডাঙৰ হৈ সন্তান লৈ আমাৰ মাজলৈ আহে, য’ত ধৰ্ম বাধা নহয়।

সম্ভৱ সেই পৰিয়ালবোৰত নমাজৰ লগতে পৰযুষণ, অগ্নি পূজা, শব্দ গায়ন আৰু ৰুদ্ৰভিষেক একেলগে কৰা হৈছে। তিলকও লগাব লাগে, টুপিও সজাই দিব লাগে। হয়তো সেই প্ৰেম এতিয়ালৈকে চলি আছে দুটা ধৰ্মক এটা ধাৰাত লৈ। কিন্তু ইয়াৰ একেবাৰে ওলোটাও সম্ভৱ। যে এবছৰত এগৰাকী আৱেগিক ছোৱালীৰ মূৰৰ পৰা প্ৰেমৰ ভূত ওলাই গৈছে। তাই হয়তো নিজৰ ধৰ্ম আৰু অতীত এৰিবলগীয়া হৈছে, তাই হয়তো দ্বিতীয় বা তৃতীয় পত্নী হৈ পৰিছে। তেওঁৰ নিশ্চয় এই জীৱনতে নৰকৰ এক ভৱিষ্যৎ দৰ্শন আছিল। যিকোনো কথাই হ’ব পাৰে। কিন্তু এইটো এটা গভীৰ সামাজিক গৱেষণাৰ বিষয়, যাৰ ওপৰত বিশ্ববিদ্যালয় আৰু গৱেষণা প্ৰতিষ্ঠানসমূহক অধ্যৱসায়ীভাৱে অতি গভীৰ কামৰ প্ৰয়োজন।

এগৰাকী অমুছলমান ছোৱালী এজনী মুছলমান যুৱকৰ সৈতে বিবাহ সম্পৰ্কত সোমাইছিল, তাই ইছলাম ধৰ্ম গ্ৰহণ কৰিছিল, কিন্তু জীৱনটো চলি আছে, ল'ৰা-ছোৱালী ডাঙৰ হৈ আহিছে, তেওঁলোক এতিয়া আমাৰ সমাজত গ্ৰহণযোগ্য দম্পতী, ইমান সহজ হ'লেও, কোনো কথা নাই . দ্য কেৰেলা ষ্ট’ৰীৰ আটাইতকৈ অশুভ দিশটো হ’ল প্ৰেমত এটা ফান্দ থাকে, সুপৰিকল্পিত ফান্দৰ সৈতে আৰু তাৰ আঁৰত স্পষ্ট উদ্দেশ্য থকা কিছুমান মুখ।

২০১৪ চনত ছিৰিয়াত ইছলামিক ষ্টেটৰ উত্থানৰ সময়ত সংঘটিত হোৱা সঁচা পৰিঘটনাৰ আখ্যান, ইয়াৰ কেন্দ্ৰীয় চৰিত্ৰ হিচাপে শ্বালিনী উন্নিকৃষ্ণন। শলিনীৰ আৰু তিনিজন বন্ধু আছে, যিসকলে ডিগ্ৰী ল’বলৈ কেৰালাৰ কাছাৰগোড জিলাৰ এখন নাৰ্চিং কলেজত উপস্থিত হয়। কেৰেলাৰ এটা মূৰত তিৰুৱনন্তপুৰম আৰু আনটো মূৰত কাছাৰগোড, যিটো কৰ্ণাটকৰ মঙলদৈৰ লগত সংলগ্ন প্ৰায় ১০০% মুছলমান অঞ্চল।

আছিফা নামৰ স্থানীয় সহপাঠী এগৰাকীয়ে তেওঁলোকৰ লগত হোষ্টেলত যোগ দিয়ে। আছিফা হৈছে গেংটোৰ তলৰ স্তৰ, যিয়ে ধুনীয়া অমুছলমান ছোৱালীক আন গেং-পাৰ্টনাৰ মুছলমান ল’ৰাৰ ওচৰলৈ আনিব লাগে। তেওঁলোকৰ মূল ধৰ্মৰ বিৰুদ্ধে তেওঁলোকৰ মনত বীজ সিঁচিব লগা হৈছে আৰু ইছলামৰ কাল্পনিক গৌৰৱ উপস্থাপন কৰিব লাগিব। তেওঁ নিজৰ মিছনত দৃঢ়প্ৰতিজ্ঞ। তিনিগৰাকী অমুছলমান ছোৱালী তেওঁৰ পৰৱৰ্তী ভুক্তভোগীহে, শেষৰ নহয়। পৰৱৰ্তী পদক্ষেপ হ’ল এই ছোৱালীকেইজনীক ড্ৰাগছ আসক্তিৰ ফান্দত পেলোৱা, য’ত আছিফাৰ কিছুমান যুৱ মুছলমান বন্ধু-বান্ধৱী আৰু আত্মীয়ইও যোগদান কৰিছে। ড্ৰাগছ খোৱাৰ পিছত তেওঁলোকৰ লগত শাৰীৰিক সম্পৰ্ক স্থাপন কৰি আকৰ্ষণীয় গংগা-জামানী পৰিৱেশত গৰ্ভধাৰণ কৰাটো সহজ হৈ পৰে। এইটোৱেই হয়। শালিনী আৰু তাইৰ আন এগৰাকী বন্ধু এই বোকাত নামি যায়। তৃতীয় নেমাহটো অলপ পিছত দৌৰে। তেওঁ এজন খ্ৰীষ্টান।

গৰ্ভৱতী শালীনীক এদিন কোৱা হয় যে তাইৰ সংগী বিদেশলৈ গৈছে। জন্ম হ’বলগীয়া সন্তানৰ স্বাৰ্থত এতিয়া তাইক বিয়া কৰাবলৈ আন এটা চৰিত্ৰ আগবঢ়াই অনা হৈছে। যদি শালিনীৰ বন্ধুজন বিয়াৰ বাবে সাজু নহয় তেন্তে ইতিমধ্যে তাইৰ অশ্লীল ভিডিঅ’বোৰ বনোৱা হয়, যিবোৰ এদিন ইণ্টাৰনেটত ৰখা হয়। তাই আত্মহত্যা কৰে। ছিৰিয়াত ইছলামিক ষ্টেটৰ যোদ্ধাত যোগদান কৰিবলৈ যোৱাৰ পথত নতুন স্বামীৰ সৈতে কলম্বোৰ পৰা আফগানিস্তানলৈ যোৱাৰ পথত ছালিনীয়ে সন্তান জন্ম দিয়ে। তেওঁ এতিয়াও আৰু অধিক প্ৰতাৰণা আৰু অপমানৰ মাজেৰে পাৰ হোৱা নাই।

প্ৰতিটো দৃশ্যই ফলপ্ৰসূভাৱে কাহিনীটোক পৰৱৰ্তী দৃশ্যলৈ লৈ যায়। আপুনি পৰ্দাত দেখিছে গভীৰ নিস্তব্ধতাই আগুৰি থকা এটা কাহিনী, যিটো হাজাৰ হাজাৰ ছোৱালীয়ে জীৱনত পাৰ কৰিছিল আৰু এইবোৰ শতিকা আগতে দাস বজাৰত বিক্ৰী হোৱা ছোৱালীৰ বেছি দূৰৈৰ কাহিনী নহয়। আনকি চল্লিশ বছৰ আগতে সংগঠিত দল এটাই একেধৰণৰ ফান্দত আবদ্ধ কৰি কিমান দিন ব্লেকমেইল কৰি ব্লেকমেইল কৰা আজমেৰৰ অভাগা স্কুলীয়া ছোৱালীবোৰৰ ভয়াবহ কাহিনীও নহয়! গুগল আৰু ইউটিউবত তেওঁলোকৰ সঁচা কাহিনী চাওক তেওঁলোক কোন আছিল?

আজমেৰ হওক বা কেৰালা, সেই ছোৱালীবোৰ এতিয়াও ক’ৰবাত আছে। ই উপস্থিত আৰু ই তেওঁলোকৰ অভিজ্ঞ বাস্তৱ। সেই সকলোবোৰ আজিও বন্ধ হোৱা নাই। শলিনীৰ জীৱন ধ্বংস কৰা কথিত মুছলমান প্ৰেমিকজনে কেৰালাত এখন পিজ্জাৰ দোকান চলাই আছে। শালীনী তেওঁৰ শেষ বলি নহ’ব। আজিও হয়তো সি চিকাৰত আছে! আছিফা অকলশৰীয়া নহ’ব। প্ৰতিখন চহৰতে শ শ আছিফা নিজৰ কামত ব্যস্ত হৈ পৰিব। এনে কামৰ ওপৰত, যিটো আল্লাহে তেওঁলোকক দিছে। এনে এজন আল্লাহ, যি তেওঁলোকৰ মতে শ্ৰেষ্ঠ, যাৰ লগত তুলনা কৰাটো পাপ!

আন এগৰাকী মুছলমান যুৱকৰ গৰ্ভৱতী শালিনীয়ে যেতিয়া বিয়া পাতিছে, তেতিয়া তাইৰ অসহায় মাক কান্দি কান্দি তালৈ আহে। আছিফাই তেওঁক সান্ত্বনা দিয়ে। তাই কয়- "এতিয়া তাই শ্বালিনী নহয়। তাই ফাতিমা। তুমি উভতি যোৱা। আল্লাহে সকলো ঠিক কৰি দিব!"

এইটো সঁচা যে আল্লাহে সকলো ঠিক কৰিব, কিন্তু ইছলামৰ মহান দৰ্শনত আল্লাহে কাক ঠিক কৰিব, সঁচাকৈয়ে আছেনে? বাৰে বাৰে কোৱা হৈছে যে তেওঁ কাফিৰসকলক নৰকৰ জুইত জ্বলাই দিব আৰু সেই জুই সাধাৰণ জুইতকৈ ৭০ গুণ বেছি তীব্ৰ হ’ব। সেইবাবেই ইছলাম গ্ৰহণ কৰক!

এই ছবিখন প্ৰতিটো পৰিয়ালে চাব লাগে যাৰ কন্যা সন্তান আছে, যাৰ আত্মীয়ৰ এজনী কন্যা আছে আৰু চুবুৰীৰ যিকোনো ঘৰতে কন্যা সন্তান আছে। এই কথা সকলোৱে মিলি চাব লাগে। সকলো ছোৱালীলৈও, যিসকলে স্কুল, কলেজ, ইউনিভাৰ্চিটিলৈ পঢ়া-শুনা কৰে। গাঁৱৰ ঘৰৰ পৰা আঁতৰত হোষ্টেল আৰু ভাড়া কোঠাত থাকে।

নিশ্চিত হওক যে কোনোবাই বা আনজনে কোনোবা চুকত বাইক লৈ নিজৰ চিকাৰৰ ওপৰত থিয় হৈ আছে। শ্ৰেণীকোঠাতো হ’ব পাৰে। আনকি ওচৰৰ ফ্লেটটোতো। সন্ত্ৰাসবাদী হ’বলৈ তেওঁক ছিৰিয়া বা আফগানিস্তানলৈ লৈ যোৱাটো প্ৰয়োজনীয় নহয়। কিন্তু এয়াই অপৰিৱৰ্তিত সত্য যে তেওঁলোকে আপোনাৰ ধৰ্ম, আপোনাৰ পৰিয়াল, আপোনাৰ পৰম্পৰা, আপোনাৰ অতীত আপোনাৰ পৰা চিৰদিনৰ বাবে কাঢ়ি নিবলৈ আপোনাক এম্বুছ কৰিছে। এবাৰ আগবাঢ়ি গ’লেই আপোনাৰ পৰা আপোনাৰ নাম আৰু আপোনাৰ পৰিচয় কাঢ়ি লোৱা হ’ব।

কিয় এনেকুৱা হ’ব সেয়া বুজিবলৈ হ’লে ইছলামৰ ডিজাইন প্ৰতিজন অমুছলমানে ভালদৰে বুজিব লাগে। স্কুল-কলেজত এই কথা কোনেও পঢ়াব নোৱাৰিব কিন্তু ধৰ্মৰ তুলনামূলক অধ্যয়নৰ ওপৰত সমাজত আলোচনা হোৱাটো প্ৰয়োজনীয়। ঘৰতে নিজৰ ধৰ্মৰ উত্তম কথা শিকি ল'ৰা-ছোৱালীক কওক। সামাজিক সংগঠন আৰু অধ্যয়ন মহলে নিয়মিতভাৱে তুলনামূলক অধ্যয়নৰ শ্ৰেণী আৰম্ভ কৰে। প্ৰেমৰ দিশত প্ৰথম খোজ দিয়া এজন যুৱতী মুছলমানেও হয়তো বুজি নাপাব যে তেওঁ সেই অমুছলমান ছোৱালীজনীৰ পৰা জানি বা অজানিতে কি কাঢ়িবলৈ ওলাইছে। ইছলামৰ ডিজাইনত তেওঁ এটা সৰু আহিলা আৰু সংগঠিত ৰাজনৈতিক বা সন্ত্ৰাসবাদী গেং সকলো ধৰণৰ নাটবল্ট, ৰেঞ্চ, স্ক্ৰু ড্ৰাইভাৰেৰে ভৰা এটা সঁজুলি!

আৰু এইখিনিতে ছবিখনত জুই জ্বলি উঠিছে।  যুগ যুগ ধৰি সকলোৱে এই হিংসাত্মক হুমলীত নিয়োজিত হৈ আছে। ইছলাম প্ৰচাৰ কৰাটো প্ৰতিজন মুমিনৰ প্ৰাথমিক কৰ্তব্য। আল্লাহৰ ওচৰলৈ সকলোকে টানি লৈ গ’ল। জোৰকৈ ছলনাৰে, যিয়েই নহওক। ছোৱালীবোৰেই আটাইতকৈ সহজ চিকাৰ। তেওঁলোকৰ লগত মৰমেৰে ব্যৱহাৰ কৰক!

গতিকে ছবিখনত আছে কিছুমান মৌলভি, আলিম, মছজিদ, আজান, নামাজ, শ্বৰীয়ত আইনৰ ৰক্তাক্ত ফাঁচী, আল্লাহ-আকবৰৰ চিৰন্তন চিঞৰ, উদ্যমী যোদ্ধাৰ বন্দুকৰ গুলী আৰু বোমা বিস্ফোৰণ। 
 আমি মানি লওঁ যে বেছিভাগ মুছলমানেই এনে নহয়। সাধাৰণ মানুহো আছে দয়া আৰু মৰম, সহনশীলতা আৰু মমতাৰে।  তেওঁলোকে এইটোও চাওঁক যে আধ্যাত্মিক ইছলামৰ দৰে কিবা এটা যদি আছে তেন্তে ক’ত? যদি চিনেমাত অৰ্ধ সত্য আছে তেন্তে সমগ্ৰ সত্য কি, এইটোও নিৰীহ পৃথিৱীৰ দৃষ্টিগোচৰ কৰা উচিত।

 ধৰ্মৰ নামত বিভাজনৰ পিছত পাকিস্তানৰ অমুছলমান কন্যাৰ দুৰ্দশা কাৰ পৰা লুকাই আছে, বাংলাদেশৰ মন্দিৰ আৰু হিন্দু ঘৰৰ আক্ৰমণৰ কথা কোনে নাজানে, আৰু এই দুটা টুকুৰাৰ পিছত কাশ্মীৰৰ পৰা বংগলৈকে বাকী থকা ভাৰত via Kerala দুৰ্ভগীয়া হিন্দুসকলৰ ভাগ্য কি হৈছে? কোনে জানে তেতিয়াৰ পৰাই ভাৰতৰ দুৰ্ভাগ্য অকলে সহ্য কৰিবলৈ অভিশপ্ত হৈ পৰিছে!

শ্বালিনীৰ খ্ৰীষ্টান বন্ধু নিমাহক ড্ৰাগছ সেৱন কৰি ধৰ্ষণৰ বলি কৰা হৈছে, যেতিয়া তাই থানাত এই সংগঠিত নেটৱৰ্কৰ অভিযোগ কৰি আছে, কান্দি আছে, তাইৰ মেডিটেচনৰ পিছফালে থকা বেৰত এখন ছবি স্থায়ী হয়। ধৰ্মনিৰপেক্ষ ভাৰতৰ আধা জনসংখ্যা মুছলমান-খ্ৰীষ্টান আৰু বাওঁপন্থী শাসক হৈ পৰা কেৰালা নামৰ ৰাজ্যখনৰ আৰক্ষী বিষয়াৰ কাৰ্যালয়ত সেই ছবিখনত মহাত্মা গান্ধীয়ে হাঁহিছে!

এইটো কোনো পৰ্যালোচনা নহয়, ই এটা ইতিবাচক মন্তব্য। ছবিখন চোৱাৰ পিছত কোনো ধৰণৰ মতামত দিয়াৰ পক্ষপাতী নহয়। যি নহওক, এই ছবিখনত ইছলামৰ কোনো নেতিবাচক ভাবমূর্তি দেখা পোৱা নাই৷ ইয়াত ইছলামৰ বেশত সক্ৰিয়, কেৰালাৰ কন্যাৰ জীৱন আৰু ভৱিষ্যত ধ্বংস কৰাত নিয়োজিত সংগঠিত গেংবোৰৰ সত্য কাহিনী উন্মোচিত হৈছে। তেওঁলোকৰ বাবেই নিশ্চয় ইছলাম বদনাম হৈছে, চিনেমাৰ ক্ষমতা নাই যে সৰ্বশক্তিমান আল্লাহৰ শ্ৰেষ্ঠ ইছলামটোৰ ওপৰত এওটাও দাগ দিব পাৰে! এইটো অসম্ভৱ। ষড়যন্ত্ৰ, প্ৰতাৰণা আৰু আতংকৰো এটা ধৰ্ম আছে! একেবাৰে নহয়...( সংগৃহীত )

কোন মন্তব্য নেই

Blogger দ্বারা পরিচালিত.